תצוגת וידאו גדולה ומושכת

בנובמבר 2018, TCL Chinese Theatre פתח את Theatre Box, מרכז בידור הכול כלול הממוקם בסן דייגו, קליפורניה. המרכז כולל אולם קולנוע יוקרתי, מסעדות, ברים ולובי שבו שוכן בית החרושת לסוכר, הידוע במאכלים ובקינוחים הייחודיים שלו ובהופעותיו התכופות של סלבריטאים.

איך יוצרים תצוגת וידאו גדולה ומושכת כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוחות?

כדי להשיג את תצוגת קיר הווידאו, קבוצת ניהול מבוססת תיאטרון בסן דייגו פנתה אל Fluid Sound, חברת אינטגרציה מקומית לבניית תצוגת וידאו, בהתבסס על ניסיונה בעבודה עם בתי קולנוע והתקנת מערכת קולונוע מתקדמים והתמחות בתהליך העיצוב של פתרונות מערכות שמע לבית ולעסק. Fluid Sound  על החברה הוטלה משימת יצירת פתרונות מותאמים אישית עבור Theatre Box שיעמדו בתאריך הפתיחה החגיגי בעוד ארבעה שבועות.

Fluid Sound נחת על יצירת תצוגת קיר וידאו ייחודית עם המסכים הגדולים ביותר האפשריים, 75 אינץ' המוצגים ב-NEC. המסכים היו אמורים להיות תלויים בזווית של 45 מעלות ישירות מעל המדרגות באמצעות תושבות קיר מובנות מסוג Peerless-AV. על מנת להניע ולהזרים תוכן על קיר הווידאו הענק המושך את העין, Fluid Sound בחרה בתוכנת 3RU מרובי חלונות 510K מרובי חלונות tONE C1-XNUMX CORIOmaster ותוכנת CORIOgrapher.

התוצאה שהתקבלה: הגמישות והקלות של CORIOmaster mini יצרו קיר וידאו יעיל וייחודי

Fluid Sound הצליחה להשלים את ההתקנה תוך ארבעה שבועות באמצעות פתרונות אמינים, כולל מעבד קיר הווידאו המיני CORIOmaster ותוכנת עיצוב קיר הווידאו היצירתי שלה, CORIOgrapher, הקלה לשימוש.

מעבדי וידאו CORIOmaster הם מעבדי וידאו יצירתיים מגוונים עם קלט/פלט מודולרי המספקים לך גמישות לכל כניסת אות, לכל יציאה אות. לדברי פיל בורקובסקי, שותף, Fluid Sound, הגמישות של החומרה של CORIOmaster סיפקה את מטרת הלקוח להפוך את עיצוב הווידאו למשפיע וייחודי ככל האפשר.

בהמשך, אומר בורקובסקי, "קלות השימוש בתוכנת CORIOgrapher tvONE מאפשרת להגדיר בקלות את תוכן השילוט הדיגיטלי לקיר הווידאו ולעמוד בציר הזמן המואץ של התקנה ואספקה ​​של פרויקט קיר הווידאו הכולל מאפשר לך." מקור וסיבוב צגים עם סיבוב מלא של 360⁰, ערבוב והתאמת סוגי תצוגה, יצירת חפיפות או מיזוג קצה, והתקנה אוטומטית של גודל התצוגה והשוליים.

מאז השלמת הפרויקט, לקוחות Theatre Box הגיבו על המצגת היפה של קיר הווידאו, והתיאטרון הצליח למשוך מבקרים רבים מבחוץ לצפות בתצוגות המרהיבות.

תצוגת וידאו גדולה ומושכת
תצוגת וידאו גדולה ומושכת – איך עושים זאת?

תחום המולטימדיה חווה התפתחות חסרת תקדים

באמצעות ניצול הפוטנציאל של קוד דיגיטלי לגישור בין מדיה תקשורתית, מולטימדיה מציגה מרחב המציע אפשרויות חדשות ובלתי מוגבלות וכן סוגי רמקולים רבים ומגוונים. הוא מציע הזדמנויות להצגה וניתוח של חומרים שאי אפשר לשלב בטקסטים ובמונוגרפיות מסורתיות ולהפצתם לקהל רחב ברחבי העולם. הקלטות אודיו של מפגשי ועידה ונאומים בודדים יכולים להתקיים יחד עם טקסטים מודפסים והיפרטקסטים.

קידוד דיגיטלי מאפשר חיבור של מאמרים עם קטעי וידיאו משובצים או כמויות גדולות של תצלומים שייקרו בצורה בלתי רגילה בהדפסה מסורתית. מאמרים רבים עם היפר-קישור מספקים קריינים ומדריכים ל"הליכה" במאות אלפי משאבים אלקטרוניים.

נסיעה של מיליוני קילומטרים דרך חוטים או קישורי לוויין, מצגות אלקטרוניות של העושר החזותי של תרבויות שונות מתגברות על המחסומים הפיזיים של מוזיאונים וארכיונים, ומעשירות את החיים התרבותיים והאינטלקטואליים של כל אדם בכל נקודה גיאוגרפית. כל האפשרויות הללו מגדירות את ייעוד המולטימדיה.

תחום המולטימדיה חווה התפתחות חסרת תקדים ומהירה בשנים האחרונות. פיתוח זה התאפשר הודות להתפתחות המדהימה של החומרה והתוכנה, פיתוחים אשר פתחו נתיבים חדשים ביישומי מולטימדיה. דחיפה נוספת לתחום זה ניתן לפיתוח רשתות מידע, בעיקר האינטרנט.

תחום המולטימדיה
תחום המולטימדיה הוא תחום ההולך ומתפתח בצעדי ענק

כמה מילים על א.א. מערכות

א.א. מערכות היא משווקת מובילה של מערכות וידאו וטכנולוגיות מולטימדיה לבית ולעסק. א.א. מערכות מספקת קו שלם של מוצרים ושירותים לשידורי וידאו ושילוט דיגיטלי מקצועי, כמו רמקולים לרסיבר ועוד…

הצוות של א.א. מערכות מתמחה בציוד עיבוד וידאו, אודיו ומולטימדיה. המוצרים שלנו כוללים פתרונות מערכת הכל-ב-אחד, מעבדי סיום, ממירי סריקה, מתגים ללא תפרים, מדרכי וידאו, ממירי מעלה/מטה/צולבים, ממירים אנלוגיים-דיגיטליים, כולל SD/HD-SDI, HDMI ו-DVI, ממירי פורמטים, וכן ממירים סטנדרטיים. כמו כן, אנו מתמחים במכירת והתקנת מוזיקה למסעדות.

א.א. מערכות
א.א. מערכות – הבית של מערכות הסאונד

 

 

 

 

 

5/5 - (1 vote)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

פתיחה
היי!
שמי אלי,

אנחנו מתמחים בהתאמת מערכות סאונד לכל צורך ודרישה, החל מקולנוע ביתי איכותי ועד לפתרונות מורכבים עבור עסקים.

איך תרצה לשדרג את חווית הסאונד שלך?