בא.א. מערכות תמצאו מערכת כריזה לעסק, וכן מערכת שמע לעסק ועוד. אם יש לכם שאלות נשמח לעמוד לרשותכם ולתת מענה. התקשרו אלינו.

בנוסף, יש לנו גם מגוון מוצרים אטרקטיביים לבית, כמו רמקול מקלחת, רמקולים בלוטוס לסלון, רמקולים למערכת קולנוע ביתית ועוד.

מערכת כריזה למוסדות ולעסקים

היום בעולם האינטרנט, כל המערכות נעשו פשוטות ונגישות יותר. בואו אלינו לפשט את הפעולות שלכם עם פתרונות בקרה מבוססי אינטרנט. בואו להתרשם ממגוון המוצרים שיש לנו להציע בתחום מערכות הכריזה לעסקים ולמוסדות.

אצלנו תוכלו למצוא מערכת כריזה המבוססת על מערכת סאונד מסחרית המותאמת לרשת שהופכת הודעות המוניות לפשוטות.

המערכת כוללת יכולת קריאה לעובדים, זימון במחסן, פעמוני הפסקה, אפשרות שליחת הודעות לעובדים, מערכת התרעה לשעת חירום, מערכות מוזיקת ​​רקע ועוד.

אצלנו תמצאו מערכת כריזה מסחרית המותאמת לרשת, במחיר סביר, קלה לפריסה, המספקת הודעות חיות, מתוזמנות או מופעלות במצב, התראות חירום והודעות כריזה. מיועד לבתי ספר, מפעלים ומחסנים, הוא מספק דרך מרוכזת לשדר תקשורת יומית לצוות ולמבקרים, כמו גם משמש כמערכת אזעקה לעובדים. המערכת קלה להתקנה ולהפעלה.

מדובר במערכת כריזה אותה אתם יכולים להפעיל בעצמכם, אתם יכולים ללמוד את כל פונקציות המערכת תוך זמן קצר, אין צורך בכלים מיוחדים או הכשרה.

למערכת הכריזה שלנו אפשר לחבר תוכנה מבוססת אינטרנט להפקת צלילים, תזמון אירועים ביחידה קומפקטית אחת, ביטול הצורך ברכיבים או מודולים נפרדים, ללא עלויות חודשיות או דמי רישיון.

מערכת כריזה למוסדות
מערכת כריזה למוסדות

מערכת כריזה קלה להרחבה

ככל שהעסק שלכם גדל, אתם יכולים בקלות להוסיף מגברים/רמקולים למערכת הקיימת לפי הצורך (גם אם מדובר ברמקולים לתקרה גבס). העיצוב הגמיש הופך את ההרחבה לקלה יותר מאי פעם. לא תצטרכו להחליף את המערכת כולה כדי להכיל אזורי כיסוי נוספים.

קל לתפעול

שימוש ברכיבים מקצועיים ומיועד לתפעול קל. לאחר ההגדרה, המערכת יכולה לפעול 24/7 עם תחזוקה מינימלית הדרושה.

רשת מופעלת

את מערכת הכריזה אפשר להפעיל דרך רשת האינטרנט, אין צורך בתוכנה להתקנה על מחשבים בודדים. ממשק האינטרנט קל לגישה מקל על משתמשים מורשים להיכנס ולנהל את המכשיר מכל מקום, מבלי להיות קשור למחשב ספציפי.

נבנה עבור העסק שלך

מידה אחת לא יכולה להתאים לכולם. יש לנו את המשאבים לבנות מערכת מותאמת אישית העונה על הדרישות הספציפיות שלכם. בין אם אתם צריכים מערכת לשינויים בכיתה ומקרי חירום, או שימוש במערכת בסביבות מסוכנות, יש לנו את הפתרונות.

תזמון

מערכת הכריזה שאנו מוכרים כוללת יכולות תזמון רב עוצמה לאוטומציה של הודעות והתראות. התוכנה המובנית מבוססת האינטרנט מאפשרת לתזמן עד 500 אירועים ייחודיים.

אתם יכולים לתזמן בקלות הודעות מוקלטות או צלילים להשמעה בשעות ספציפיות במהלך היום. עם המון צלילים סטנדרטיים כלולים, והיכולת להוסיף צליל/הודעות מותאמות אישית עד 10 שעות, אתם יכולים לייעד צלילים ייחודיים לציון זמני הפסקה, החלפות משמרות, מקרי חירום או תרגילי אימון. המערכת מקלה על הגדרת אירועים שחוזרים על עצמם באופן קבוע לפי שעה, יומי, שבועי או כל מרווח שאתה צריך.

תשומות/אינטגרציות

מערכת הכריזה כוללת 4 כניסות דיגיטליות הניתנות לתכנות המאפשרות לכם להפעיל אירועים מיוחדים או התראות חירום. ניתן לחבר כניסות אלו לחיישנים, מתגים או מערכות אחרות כדי להפעיל הודעות מוקלטות מראש כאשר מזוהים תנאים מסוימים.

אתם יכולים להפעיל הודעה מותאמת אישית ממערכת של צד שלישי כגון מערכת אש. לדוגמה, אם אזעקת האש מופעלת, היא תפעיל מיד את מערכת הרשות להשמיע הודעת פינוי מוקלטת מראש. זה מאפשר תגובה מהירה במצבי חירום ללא צורך בהתערבות ידנית.

יכולות החלפה

עם כניסות אודיו שונות המובנות במגבר המיקסר, אתם יכולים בקלות לחבר מיקרופון להחלפה חיה, או לשלב את המערכת למערכת הטלפון שלכם אם תרצו בכך. מיקרופונים להחלפה ושילוב טלפון, מספקים אפשרויות גמישות לדפי קול חיים. סדר העדיפויות מבטיח שאירועים חיים יקבלו עדיפות על פני אירועים מתוכננים או השמעת מוזיקת ​​רקע.

מערכת כריזה קלה להרחבה
מערכת כריזה קלה להרחבה

מערכת כריזה עם הרבה יישומים

מערכת הכריזה המסחרית שלנו יכולה לשמש במגוון רחב של יישומים לשיפור התקשורת, הבטיחות והפרודוקטיביות.

אצלנו תמצאו מערכת זימון בית ספרית, מערכת סאונד מסחרית, מערכת אזעקה לעסקים ועוד.

לייעוץ ומכירות צרו עמנו קשר כבר עכשיו.

מערכת כריזה עם הרבה יישומים
מערכת כריזה עם הרבה יישומים
5/5 - (4 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

פתיחה
היי!
שמי אלי,

אנחנו מתמחים בהתאמת מערכות סאונד לכל צורך ודרישה, החל מקולנוע ביתי איכותי ועד לפתרונות מורכבים עבור עסקים.

איך תרצה לשדרג את חווית הסאונד שלך?