לא פעם אתם מוצאים את עצמכם עומדים בחנות השוממת שלכם וחושבים לעצמכם מה עוד אפשר לעשות כדי להגדיל מכירות. ולא, לא תמיד התשובה היא לצאת לקמפיין פרסומי. לעיתים התשובה נמצאת בתוך החנות (על רמקולים למערכת קולנוע ביתית שמעתם?). מערכות הגברה ומולטימדיה מסוגלות להגביר את התנועה של הלקוחות ולהעלות את היקף המכירות של העסק. איך עושים זאת? בשורות הבאות תקראו על כך.
איך להשיג יותר לקוחות באמצעות מערכת הגברה ומולטימדיה
החשיבות של מערכת הגברה בחנות איננה נתונה בספק. מדובר בהשקעה שללא ספק מניבה פירות, שכן חנות שמשקיעה במערכת הגברה איכותית רואה את התוצאה בקופה מהסיבות הבאות:
- מוזיקה וכלי מולטימדיה בחנות משנה את תפיסת החוויה של הלקוח לחיובית עד חיובית מאוד.
- בתת מודע של הלקוח קנייה ברקע מוסיקלי נתפסת כערך מוסך לחוויית הקנייה וכנותנת מענה לצורך חיוני נוסף – הצורך לבילוי והתאווררות מהשגרה התובענית.
- הלקוחות שוהים יותר זמן בחנות, מה שאומר שכל לקוח קונה יותר וממילא הוא שווה יותר כבר בקנייה הנוכחית והתועלת היא כפולה, כי הוא גם יחזור לקנות (לא סתם מוזיקה למסעדות היא כל כל פופולרית…).
- מערכת הגברה לחנות מייתרת את הצורך בהוזלת מחירים ומבצעים, וזה כבר רווח נוסף.
עד כמה שהדבר נשמע פשוט, חנויות רבות אינן משקיעות במערכת מולטימדיה איכותית
מוסיקה ברקע תורמת תרומה בלתי מבוטלת לבידול של החנות, מכיוון שהרבה בעלי חנויות אינם מרגישים צורך להשקיע במערכת שמע לחנות. אולם היתרון ברור, עובדה שקניונים וחנויות יוקרה משקיעים בכך הון תועפות.
מה שמרתיע בעלי חנויות מלהשקיע במערכת מולטימדיה הוא החשש שלא יבינו כיצד מפעילים את המערכת והוא יישאר רהיט מאובק ללא שימוש. המערכות שאנו מוכרים הם ידידותיים למשתמש, קלים ונוחים לתפעול וגם תקבלו הדרכה מהצוות המקצועי שלנו. הצוות שלנו ייעץ לכם על המיקום המדויק שכדאי להתקין (יש מגוון פתרונות, כגון רמקולים שקועים בתקרה וכדומה), על כמות הרמקולים ועל סוג המערכת המתאימה לחנות שלכם.
איש סאונד שלוקח בחשבון את התקציב וגודל החנות
חשוב שהתאמה של מערכת סאונד לחנות תהייה על ידי איש מקצוע שבין היתר לוקח בשיקוליו את התקציב שאתם מעוניינים להקציב לכך מול גודל השטח של החנות והמוצרים הנמכרים בו, כי ישנם מוצרים, כמו מוצרי טקסטיל למשל, שסופגים גלי קול ובמציאות הסאונד יישמע הרבה פחות איכותי ויותר שקט ממה שהוא באמת. למוצרים הנמכרים בחנות יש גם השפעה על סוג המוזיקה שיישמע ברקע ועל הווליום של המוזיקה. אינה דומה מוזיקה בחדר כושר למוזיקה של חנות יוקרתית ששם יש צורך להתאים מוסיקה קלאסית שקטה אך מאוד ברורה וצלולה ולעומת זאת, בחנות בגדים יתאים יותר מוסיקה רועשת ומלאת אנרגיה. לא נפליג רחוק עד טראנס… אבל בהחלט משהו שמעורר את האנרגיה לפשוט בגדים ולמדוד לסירוגין שהיא מלאכה לא קלה בכלל…
מערכת סאונד תגדיל את היקף המכירות שלכם!
לסיכום, מערכת שמע לכל סוג של חנות, ללא הבדל בין סוג המוצרים הנמכרים בה, מהווה תועלת לעסק מהרבה בחינות, ההבדל הוא רק בסוג המוזיקה שיושמע ובווליום, אולם מה שברור הוא, שחוט אחד עובר בין כל החנויות המוצלחות בארץ ובעולם – מערכת סאונד לחנות היא המערכת שכל חנות שמכבדת את עצמה זקוקה לה. שירותי הגברה ומולטימדיה הן חיוניות להגדלת מכירות. בחנויות גדולות אתם מרוויחים בונוס נוסף ממערכת השמע – יחד עם המערכת אתם מקבלים מערכת כריזה איכותית (במידה ובחרתם מערכת שיש שם כניסה למיקרופון) עם השקעה קטנה של מיקרופון איכותי. הזמינו כבר עכשיו מערכת שמע לעסק.